Konuyu nereye acacagimi bilemedim yanlis yer ise taşinsin
Arkadaslar birinden gmail satin aldim gmailin mobil onayi yok sadece kurtarma maili var. Simdi ben bu gmaile adwords hesap actim reklamim yayinlaniyor ama hesaba giremiyorum, hesaba girmek isteyince "casper via a1" cihazinizdan gorunen koda tiklayij yaziyor. Simdi bu gmailin açıldığı telefon sanirim ama gmaili aldığım arkadasta oyle bir telefon yok bende diyor. Kurtarma mailini de istemiyor.Ben simdi bu hesaba nasil girecegim hesap ziyan olucak yoksa.
Gmail onay sorunu
0
●163