• 24-07-2008, 02:31:15
    #1
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    1 günde 256 tane örümcek geldi siteme..
    Çoğunlukla yahoo, sonra google adsense, google, diye gidiyor..
    Bir dezavantajı olur mu acaba 1 günde bu kadar örümceğin ?
  • 24-07-2008, 02:43:27
    #2
    Yahoo toplu geliyor nedense, banada geliyorlar 300-400 bazen dahada çok ama Yahoo'dan ayda 1 ziyaretçi zor geliyor
  • 24-07-2008, 02:49:52
    #3
    Varista , Yahoo yabancı bize , Google Türk olduğu için çok geliyor ve getiriyor

    Şaka bir yana Yahoo optimizasyonunu bilsek belki ordan da yararlanabiliriz ama Türkiye`de kullanımı sanırım çok az.
  • 24-07-2008, 04:16:30
    #4
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    yahoo'dan bana şuana kadar 1 kişi bile gelmedi