1 günde 256 tane örümcek geldi siteme..
Çoğunlukla yahoo, sonra google adsense, google, diye gidiyor..
Bir dezavantajı olur mu acaba 1 günde bu kadar örümceğin ?
1 günde 256 spiders
3
●319
- 24-07-2008, 02:49:52Varista , Yahoo yabancı bize , Google Türk olduğu için çok geliyor ve getiriyor

Şaka bir yana Yahoo optimizasyonunu bilsek belki ordan da yararlanabiliriz ama Türkiye`de kullanımı sanırım çok az.