Sırf Youtube için kullanıyorum o 1+ dakikalık geçilmeyen reklamlar varya hani Adblock zorunlu oluyor onlar yüzünden. Manuel açıyorum genelde rahatsız eden sitelerde.
Ben işi abarttım pi-hole kurdum, direk dns sunucusuyla engelliyorum reklamı.
bir ara bende kullanıyordumda artık pi yi başka amaçlar için kullandığımdan üşeniyorum tekrar yüklemeye ancak çok işe yarayan birşey telefonda vs de de görmüyorsun
bir ara bende kullanıyordumda artık pi yi başka amaçlar için kullandığımdan üşeniyorum tekrar yüklemeye ancak çok işe yarayan birşey telefonda vs de de görmüyorsun
VPS'e kurup ordan dns çıkışı da yapılabiliyor, ev bağlantısı için pi, dışarda vps'in dns sunucularını kullanıyorum.