Anket Adblock kullanıyor musun?
Toplam Katılımcı Sayısı: 189
Adblock kullanıyor musun?
Evet
%76,19 (144 Oy)
Hayır
%20,63 (39 Oy)
Adblock ne yeniyor mu?
%3,17 (6 Oy)
  • 04-04-2019, 18:49:02
    #19
    Ben işi abarttım pi-hole kurdum, direk dns sunucusuyla engelliyorum reklamı.
  • 04-04-2019, 21:49:49
    #20
    Youtube'da reklama video ekliyorlar mecburen kullanıyorum
  • 04-04-2019, 23:01:56
    #21
    sevdiğim bazı sitelerde durduruyorum genelde aktif ama özellikle yt de aktif
  • 04-04-2019, 23:04:13
    #22
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben işi abarttım pi-hole kurdum, direk dns sunucusuyla engelliyorum reklamı.
    adam gibi adamlarda bugün hocam siz direk reklamı dünyadan silmişsiniz

    Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Youtube'da reklama video ekliyorlar mecburen kullanıyorum
    Aynı anda geçilmeyen 50 saniyelik 2 tane reklam ve merhaba adblock Sende haklısın başkan.

    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevdiğim bazı sitelerde durduruyorum genelde aktif ama özellikle yt de aktif
    Youtube gör bunları
  • 04-04-2019, 23:21:06
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Sırf Youtube için kullanıyorum o 1+ dakikalık geçilmeyen reklamlar varya hani Adblock zorunlu oluyor onlar yüzünden. Manuel açıyorum genelde rahatsız eden sitelerde.
  • 05-04-2019, 00:06:38
    #24
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben işi abarttım pi-hole kurdum, direk dns sunucusuyla engelliyorum reklamı.
    bir ara bende kullanıyordumda artık pi yi başka amaçlar için kullandığımdan üşeniyorum tekrar yüklemeye ancak çok işe yarayan birşey telefonda vs de de görmüyorsun
  • 05-04-2019, 00:08:56
    #25
    LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir ara bende kullanıyordumda artık pi yi başka amaçlar için kullandığımdan üşeniyorum tekrar yüklemeye ancak çok işe yarayan birşey telefonda vs de de görmüyorsun
    VPS'e kurup ordan dns çıkışı da yapılabiliyor, ev bağlantısı için pi, dışarda vps'in dns sunucularını kullanıyorum.
  • 05-04-2019, 00:12:19
    #26
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VPS'e kurup ordan dns çıkışı da yapılabiliyor, ev bağlantısı için pi, dışarda vps'in dns sunucularını kullanıyorum.
    bunu bilmiyordum bilgilendirme için teşekkürler mantıklı bir olay
  • 05-04-2019, 00:38:36
    #27
    Adguard kullanın daha kullanıcı dostu ve hafif. Windows / Android / İOS için mevcut.

    https://chrome.google.com/webstore/d...ikgbkllg?hl=tr

    https://adguard.com/tr/welcome.html