• 26-09-2006, 16:46:58
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    altın orumcek yarışmasını bılmeyen yoktur sanırım,
    oncende ne guzel katılıyorduk, şimdilerde uye oluyorsun kategorıde aday olabılmek ıcın 10 ytl ıstıyorlar


    https://www.altinorumcek.com/


    nerde o eskı yarışmalar :9 bunun bıle suyu çıkıyor ya
  • 26-09-2006, 16:48:12
    #2
    1 lira isteseler yine vermem nedir yani
  • 26-09-2006, 16:51:42
    #3
    Misafir
    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...Dn+%F6r%FCmcek

    Edit: 10 ytl olmasının sebebi büyük olasılık önüne gelenin kayıt olmasını engellemektir.
  • 26-09-2006, 16:55:36
    #4
    Misafir
    müzik bölümüne aday olmayı planlıyorum. güzel bi çalışma çıkcak
  • 26-09-2006, 17:01:31
    #5
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müzik bölümüne aday olmayı planlıyorum. güzel bi çalışma çıkcak
    her türlü destek (netten oylama vs. koyarlar herhalde)