• 30-03-2019, 09:11:59
    #10
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücretli hizmete dönüyor mynet

    http://prntscr.com/n4uyya

    Değerli Kullanıcımız,
    02.07.2019 tarihi itibari ile Mynet e-mail servisine Standart Abonelik veya Pro Abonelik paketlerinden birini satın alarak erişebilir ve ek avantajlar ile birlikte hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu tarihe kadar ücretsiz olarak servisi kullanmaya devam edebilirsiniz. Bu tarihe kadar abone olmadığınız durumda Mynet e-mail hizmetini kullanamayacağınızı hatırlatırız.
    valla kendileri kaybeder. hasbam sanki bana dünya da başka yokmuş gibi zorla paket satmak ne
  • 30-03-2019, 12:29:35
    #11
    Bunu kullanmayan tek benmiyim diye geldim. Kimse kullanmıyormuş. Çokta şey değil yani.
  • 30-03-2019, 12:31:01
    #12
    Gmail kullanmaya devam. myneti çok önceden açıyorduk..
  • 30-03-2019, 13:26:14
    #13
    Buyuk olasilikla maliyeti kurtarmiyor.
    Şak diye de kapatamayacaklari icin bu sekilde uzaklastiraxaklar galiba kullanicilarini. Ki gercekten kullanan varsa da.
  • 30-03-2019, 13:28:54
    #14
    mynet'e girmeyeli yıllar oldu
  • 30-03-2019, 13:30:46
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Birçok mynet hesap bulunmakta olduğu için kullanacağız artık sorun değil diğerleri de yakında bu şekilde olur yakındır....
  • 30-03-2019, 13:51:06
    #16
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mynet neden kullanılıyor ki 😊 bu güne kadar hiç kullanmadım 😂
    önemli değilde yaklaşık 10 yıldır kullanıyoruz artık kullanmayacaz demekki
  • 30-03-2019, 21:55:36
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bizim peder kullanıyor, haber edeyim
  • 01-04-2019, 10:56:12
    #18
    hiç kullanmadığım bir mail