GetClicky ve Webalizer Hakkında? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
GetClicky ve Webalizer Hakkında?
0
●
371
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
GetClicky ve Webalizer Hakkında?
19-07-2008, 03:12:59
#1
froNau
Arkadaşlar
bloguma
GetClicky sayacını yerleştirdim 3 gün önce.
Dünün sonuçlarını inceliyorum ve tekil olarak 255 giriş var diyor. Webalizer sonucuna göre ise 411 -Visits tablosu- diyor.
İşte aşağıda her iki tablonun da alt alta karşılaştırması.
Acaba bende mi bi' yanlışlık var, yorumlarsanız sevinirim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler