konuların ilk msj ları
2
●398
- 16-07-2008, 15:47:58Açılan Konuların İlk mesajlarını göremiyorum. örn : (Admin'in) açtığı konuları neden kaynaklanıyor olabilir yardımcı olursanız sevinirim.
- 17-07-2008, 01:21:45https://www.r10.net/usercp.php
Burayı tıklayın açılan sayfada Konu Gösterim Ayarları bölümünde Konu Gösterimi Modu'ndan Doğrusal Önce Eskisi'ni seçin...