• 16-07-2008, 15:47:58
    #1
    Açılan Konuların İlk mesajlarını göremiyorum. örn : (Admin'in) açtığı konuları neden kaynaklanıyor olabilir yardımcı olursanız sevinirim.
  • 16-07-2008, 15:50:32
    #2
    Bende de ayni sorun var! mesajlar en sondan basliyor
  • 17-07-2008, 01:21:45
    #3
    https://www.r10.net/usercp.php

    Burayı tıklayın açılan sayfada Konu Gösterim Ayarları bölümünde Konu Gösterimi Modu'ndan Doğrusal Önce Eskisi'ni seçin...