• 14-07-2008, 23:40:09
    #1
    arkadaşlar adtech ten bi turlu reklam alamıyorum ya Welcome | Nexio diyorum onceden sitenı gir felan dıyordu ama şimdi yokolmuyor bi yardım
  • 14-07-2008, 23:57:47
    #2
    Arkadaşlar bı yardım ya ne olur:S
  • 15-07-2008, 00:11:37
    #4
    Lütfen almış olduğunuz kodları sitenize ekleyerek tekrar deneyiniz.
    Kodları ekledikten sonra F5 tuşuna basarak işlemlerinize devam edebilirsiniz.

    boyle diyor ya:S
    header ve footer volumlerıne ekledım ama olmuyor :s neden acaba

    başka nerelere eklemmı tavsiye edersiniz:S
  • 15-07-2008, 00:13:43
    #5
    Kodları ekledikten sonra pc'ye reset at.
  • 15-07-2008, 00:15:51
    #6
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kodları ekledikten sonra pc'ye reset at.

    pc yemi kardeş siteye f5 atıyorum ama:S o olmazmı
  • 15-07-2008, 00:27:26
    #7
    Merhabalar Arkadaşım

    adresi yanlış yazmışsın BURAYA TIKLAYARAK adtech' e ulaşabilirsin

    Kolay Gelsin
  • 15-07-2008, 00:28:52
    #8
    dikine_solucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pc yemi kardeş siteye f5 atıyorum ama:S o olmazmı
    Pc ye reset atmakla ne ilgisi var arkadaş sallamış verilen kodu index sayfanda herhangi bir yere yapıştır <head> dan hemen sonra olsa güzel olur daha sonra ftp de dosyanı kaydet. F5 yaparak devam et
  • 15-07-2008, 00:30:06
    #9
    helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pc ye reset atmakla ne ilgisi var arkadaş sallamış verilen kodu index sayfanda herhangi bir yere yapıştır <head> dan hemen sonra olsa güzel olur daha sonra ftp de dosyanı kaydet. F5 yaparak devam et

    bende atmıştım ya neyse olsu bıttı bide oyle yapalım tabi becerebilirsek tabi