adtech reklamında sorun
11
●739
- 14-07-2008, 23:40:09arkadaşlar adtech ten bi turlu reklam alamıyorum ya Welcome | Nexio diyorum onceden sitenı gir felan dıyordu ama şimdi yokolmuyor bi yardım
- 15-07-2008, 00:11:37Lütfen almış olduğunuz kodları sitenize ekleyerek tekrar deneyiniz.
Kodları ekledikten sonra F5 tuşuna basarak işlemlerinize devam edebilirsiniz.
boyle diyor ya:S
header ve footer volumlerıne ekledım ama olmuyor :s neden acaba
başka nerelere eklemmı tavsiye edersiniz:S - 15-07-2008, 00:15:51webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pc yemi kardeş siteye f5 atıyorum ama:S o olmazmı - 15-07-2008, 00:27:26
- 15-07-2008, 00:28:52Pc ye reset atmakla ne ilgisi var arkadaş sallamışdikine_solucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
verilen kodu index sayfanda herhangi bir yere yapıştır <head> dan hemen sonra olsa güzel olur
daha sonra ftp de dosyanı kaydet. F5 yaparak devam et
- 15-07-2008, 00:30:06helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende atmıştım ya neyse
olsu bıttı bide oyle yapalım
tabi becerebilirsek tabi

verilen kodu index sayfanda herhangi bir yere yapıştır <head> dan hemen sonra olsa güzel olur