Merhaba herkese ben adobe kendi sitesinden Photoshop CC aylık lisans paketini almak istiyorum tüm işlemler iyi gidiyor paraçekme konusunda hata alıyorum. Hesabımda çekilebilecek para miktarı var.Ziraat Hesabını kullanıyorum.Ziraat müşteri hizmetlerini arayıb sorduğumda hiçbir kısıtlama olmadığını söylüyor. Bana yardımcı olabilir misiniz?
Nasıl bir yöntem izlemeliyim ki, aylık lisans paketini aktiv edeyim?