• 23-09-2006, 13:03:53
    #1
    @TurkoLoco isimli üyeye bundan yaklasık 10 gun once bır cevırı işi verdım,ılk 3-4 gun msn de gorusuyorduk sımdı msn yok,2-3 gun once de burada 2-3 tane pm attım onlıne gorundugu halde cvp yazmadı,bılen tanıyan ve ya ulasan olabılır mı acaba.

    Yoksa baskasına cevırı yaptırcam,eger yaptıysa emeklerı bosa gıdecek
  • 23-09-2006, 13:16:30
    #2
    akşamları giriyor genellikle nete. akşama söylerim.
  • 23-09-2006, 15:10:37
    #3
    ıyı olur cunku 10 gun oldu,yapmıstır bayagı sımdı baskasına yaptırırsam onları almama gerek kalmaz o kadr ugrasmıstır