• 05-12-2018, 20:58:46
    #1
    Selamun Aleykum,

    1- Sisco sınavları nasıl oluyor sınav dil olarak İngilizce mi oluyor ?

    2- Bölüm olarak hangi bölümlerden mezun olmak gerek(Yönetim Bilişim Sistemleri Düşünüyor).

    Soruları cevaplarsınız sevinirim oğlum bu sene tercih yapacak onun için soruyorum teşekkürler.
  • 05-12-2018, 21:03:42
    #2
    Türkiye'nin en büyük webmaster forumundasınız. Tabii ki network uzmanları var. Direkt sorunuzu sorsaydınız, şimdiye cevap bile almıştınız.
  • 05-12-2018, 22:17:13
    #3
    1) ingilizce
    2) Yönetim Bilişim Sistemleri = Bilgisayarlı işletme
    Göndermeyin bi halta yaramıyor
  • 05-12-2018, 23:49:36
    #4
    Siz hangi bölümü tavsiye edersiniz network uzmanlığı için?