Merhaba arkadaşlar, bugün tema için functions.php'yi ioncube üzerinden şifrelemek istedim. Daha önce 5 $ yüklenip hatırladığım kadarıyla sanırım 10 dosyayı indirmemize izin veriyordu. Bugün girdiğimde ise uyarı çıktı artık dosya başına indirmelerde ücret alınacağı yazıyordu. Ben de girip test amaçlı bir dosya yükledim ve 10 $ ücret çıkardı. Şimdi 1-2 $ ücreti anlarım da 200 satırlık functions.php dosyasına 10 $ bana çok absürt bir rakam geldi. Ve satır sayısına göre sanırım fiyatta yükseliyor.
Benim mi yanlışım var acaba herkeste bu şekilde mi?