in a frame because it set 'X-Frame-Options' to 'sameorigin'. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
in a frame because it set 'X-Frame-Options' to 'sameorigin'.
0
●
103
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
in a frame because it set 'X-Frame-Options' to 'sameorigin'.
29-11-2018, 00:01:05
#1
MeteOguzhan
Üyeliği durduruldu
Başka bir domainimi iframe ile açmaya çalışıyorum bir sayfasını consolede şu hata yer alıyor, nasıl çözebilirim ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler