Selamün Aleyküm arkadaşlar dün farkli bir hosting firmasına geçiş yaptım fakat litespeed cache eklentisi hata verdi mobilden girince aşağıdaki hatayı veriyor eklenti kaldırınca sıkıntı yok ama eklentiyi kullanmam gerekiyor. Bu konuda yardımcı olacak arkadaşlar varsa çok sevinirim
Site: hakikatislamda.com mobilden girince aşağıdaki hatayi veriyor
Warning: parse_ini_file() has been disabled for security reasons in /home/hakikati/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/inc/const.cls.php on line 284
Edit: Sorun çözülmüştür arkadaşlar hosting firması hata veren sayfaya error_reporting(0); bunu eklememi sözyledi ekledim sorun çözüldü
Hosting değiştirdim litespeed cache eklentisi hata verdi ?
7
●101
- 24-11-2018, 17:45:46parse_ini_file fonksiyonu devre dışı bırakılmış. İlgili hosting firması ilgili fonksiyon için güvenliği tehlikeye atar (!) diye alakasız bir fonksiyonu engellemiş olabilir. Bu fonksiyon zararlı değil. Fonksiyon sadece ini dosyalarının yapılandırmasını dizi olarak döndürmektedir. Hosting firması ile iletişime geçerek sorunun çözülmesini talep edebilir veya başka bir hosting firmasına websitenizi taşıyabilirsiniz.
- 24-11-2018, 18:21:28Demi tamamen bakış açısıyla alaklı aslındaislamzeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2018, 18:24:29Üyeliği durdurulduyani bu konuda tecrübesiz olduğum için hosting firmasının dedigini uyguladım pagespeed analizi yaptım gtmetrix analizi yaptım mobil hız analizi yaptım hepsi gayet iyi bu sbepten fazla incelemedim firmanın bana ilettigi mesajislamzeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlgili hata PHP uyarısıdır ve işleyişte herhangi bir sorun yaratmamaktadır. Dilerseniz bu hata ile karşılaşılan sayfaların başına aşağıdaki kodu ekleyerek hata gösterimini kapatabilirsiniz.
error_reporting(0);