• 24-11-2018, 17:27:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamün Aleyküm arkadaşlar dün farkli bir hosting firmasına geçiş yaptım fakat litespeed cache eklentisi hata verdi mobilden girince aşağıdaki hatayı veriyor eklenti kaldırınca sıkıntı yok ama eklentiyi kullanmam gerekiyor. Bu konuda yardımcı olacak arkadaşlar varsa çok sevinirim
    Site: hakikatislamda.com mobilden girince aşağıdaki hatayi veriyor

    Warning: parse_ini_file() has been disabled for security reasons in /home/hakikati/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/inc/const.cls.php on line 284

    Edit: Sorun çözülmüştür arkadaşlar hosting firması hata veren sayfaya error_reporting(0); bunu eklememi sözyledi ekledim sorun çözüldü
  • 24-11-2018, 17:39:13
    #2
    Sunucuda ls cache aktif olmayabilir. hizmet aldığınız yere bir sorun.
  • 24-11-2018, 17:44:31
    #3
    parse_ini_file() bu php fonksiyonu engellemişler.
  • 24-11-2018, 17:45:46
    #4
    parse_ini_file​ fonksiyonu devre dışı bırakılmış. İlgili hosting firması ilgili fonksiyon için güvenliği tehlikeye atar (!) diye alakasız bir fonksiyonu engellemiş olabilir. Bu fonksiyon zararlı değil. Fonksiyon sadece ini dosyalarının yapılandırmasını dizi olarak döndürmektedir. Hosting firması ile iletişime geçerek sorunun çözülmesini talep edebilir veya başka bir hosting firmasına websitenizi taşıyabilirsiniz.
  • 24-11-2018, 18:10:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sorun çözülmüştür arkadaşlar hosting firması hata veren sayfaya error_reporting(0); bunu eklememi sözyledi ekledim sorun çözüldü
  • 24-11-2018, 18:19:15
    #6
    Sorun çözme yöntemide güzelmiş. Hatayı görmüyorsak hata yoktur. 😂😂
  • 24-11-2018, 18:21:28
    #7
    islamzeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun çözme yöntemide güzelmiş. Hatayı görmüyorsak hata yoktur. 😂😂
    Demi tamamen bakış açısıyla alaklı aslında
  • 24-11-2018, 18:24:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    islamzeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun çözme yöntemide güzelmiş. Hatayı görmüyorsak hata yoktur. 😂😂
    yani bu konuda tecrübesiz olduğum için hosting firmasının dedigini uyguladım pagespeed analizi yaptım gtmetrix analizi yaptım mobil hız analizi yaptım hepsi gayet iyi bu sbepten fazla incelemedim firmanın bana ilettigi mesaj
    İlgili hata PHP uyarısıdır ve işleyişte herhangi bir sorun yaratmamaktadır. Dilerseniz bu hata ile karşılaşılan sayfaların başına aşağıdaki kodu ekleyerek hata gösterimini kapatabilirsiniz.
    error_reporting(0);