Buda ne :S - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Buda ne :S
6
●
427
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Buda ne :S
02-07-2008, 13:59:34
#1
Peksoft
Arkadaşlar sitem botnet yüzünden 5 gündür kapalıydı.Bugün açıldı.Şimdi baktım
Bu nedir
02-07-2008, 14:02:17
#2
Labrad0r
Üyeliği durduruldu
park mı edilmiş ?
daha önce hiç böle görmedm..
02-07-2008, 14:03:25
#3
DEKAN
domain park edilmiş yazıyor zaten, domaini aldığın yere sor
02-07-2008, 14:05:09
#4
Peksoft
Dnslerde değişiklik yok.İsimtescili arıyorum.
02-07-2008, 14:11:03
#5
Peksoft
Aradım, hostunuzla alaka diyo, üstüne bi fırça yedik (:
edit: ..................
edit: arkadaşlar ingilizcesi iyi olan biri çevirebilirmi şu yazıyı boş yere isimtescilin günahını almayım
02-07-2008, 14:12:10
#6
Mickey
Üyeliği durduruldu
Peksoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aradım, hostunuzla alaka diyo, üstüne bi fırça yedik (:
Bunlar gerçekten bişey bilmiyo, ihs'ye geçmenin vakti geldi.
Makine size mi ait? Hostcunuz yönlendirmiş olmasın?
02-07-2008, 14:13:40
#7
Labrad0r
Üyeliği durduruldu
isimtescilin günahını alma bencede bi suçu yoktur hostcunla alakalıdır..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler