• 01-07-2008, 22:50:19
    #10
    teknolojitv forumlarında web tasarım bölümünde 2 yıl takıldım, asp ve html konularında çok kişiye faydam oldu çok kişiden de yararlandım.. kapandığına üzüldüm...
  • 01-07-2008, 22:55:24
    #11
    maniakcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teknolojitv forumlarında web tasarım bölümünde 2 yıl takıldım, asp ve html konularında çok kişiye faydam oldu çok kişiden de yararlandım.. kapandığına üzüldüm...
    aynen valla çok bilgili elemanlar vardı