CyberPanel mi Vestamı ?
10
●418
- 07-09-2018, 19:58:10Şuanda CyberPanel kullanıyorum, bundan önce Vesta kullanıyordum. Vesta iyi load sorunu falan yoktu fakat nginx tam yeterli bilgin yoksa ille bir yerlerde tıkanıyor insan nitekim CyberPanel de öyle .htacess sorunu falan.. Şuanda centos panel ile beraber Litespeed kurulumu yapıyordum. Bu konudada yetersiz bilgi var centos panel forumunda bir arkadaş yardımcı olucak. Soruna gelicek olursak litespeed kullan olmadı CyberPanel dene derim.
Ayrıca Plesk ile litespeed kullanan arkadaşlar bilgi almak isterim bende load sorunu varmı? - 08-09-2018, 00:08:49Cyberpanel kurayım dedim bugün hem domain.com hemde www.domain.com olarak yönlendirme yapamadım panel içinden ilk kez gördüğüm en kötü şeydi direk sunucuyu sildim bunu görünce