Sahibinden Clon ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sahibinden Clon ?
2
●
173
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Sahibinden Clon ?
21-08-2018, 02:43:02
#1
Roland
Merhaba
https://sahibimolurmusun.com/
sorun olmuyor mu ? Sahibinden sıkıntı yaratmıyor mu ?
21-08-2018, 02:58:55
#2
AtillaTahak
Ben telif atıyorlar diye biliyorum
21-08-2018, 04:46:47
#3
hoxelizm
Niye atsınlar sonuç olarak aynısı yapılmaya çalışılmış herhangi bir div benzerliği veya css benzerliği olması lazım bana göre
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler