bu hatayı alıyorum.. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bu hatayı alıyorum..
10
●
899
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
bu hatayı alıyorum..
1
2
25-06-2008, 01:51:26
#10
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
functions_zseo.php
dosyası eksik zoints kuruluysa zoint seonun tüm dosyalarının ftpde uygun yerde olduğuna emin ol
ben sana ne yazdım yukarda sen ne yapmışsın
25-06-2008, 02:00:14
#11
paylasimburda
Üyeliği durduruldu
atım attım olmadı ya denedim valla. gerçi şimdide başka bi hata verdi. global.php'de hata varmış :s
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler