Merhaba,
Daha önce yedeğini aldığım db'yi yeniden kurduğum vbulletine nasıl atarım
yedek database vbulletine nasıl atarım
2
●350
- 23-06-2008, 16:22:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bigdump ile yapabilirsin burda vardi resimli anlatimi ;
http://www.vb-destek.org/bigdump-php...62.html?t=1562
konuyu vBulletin bölümüne acmaliydin