
Ücretsiz Basit Logo Yapıyorum
Lütfen konuyu dikkatli okuyun arkadaşlar...Merhaba arkadaşlar kendimizi geliştirmek ve elimizi alıştırmak amaçlı ücretsiz logo yapıyorum.
**Ücretli logo yapan arkadaşlar belki tepki gösterecekler fakat benim yaptığım basit logodan ücret almam hoş olmaz. Sizin yaptığınız ve yapacağınız logo ile benim yaptığım bir olmayacaktır. Anlayış göstereceklerini umuyorum. Emeğinize saygım sonsuz...
Şartlar;
Sitedeki herhangi iki yazıya konu ile alakalı yorum yapmanızı isteyeceğim.
Uyarı;
*** Sitede yorum yaparken lütfen Ad soyad mail bilgilerini "dsfgdfgn" şeklinde
sallamasyon yapmayın... İsteklerinizi lütfen pm atmayınız... Konuyu düzgün okursanız basit olacak.

Site ve Logo şablonunu göndereceğiniz yazı: https://yazarbey.com/ucretsiz-logo.html
Logo istek şablonu:
- Site Adı:
- Slogan:
- Boyut:
- Not: (bir istediğiniz demek istediğiniz varsa)
