• 09-06-2018, 21:53:33
    #1

    Ücretsiz Basit Logo Yapıyorum
    Lütfen konuyu dikkatli okuyun arkadaşlar...

    Merhaba arkadaşlar kendimizi geliştirmek ve elimizi alıştırmak amaçlı ücretsiz logo yapıyorum.

    **Ücretli logo yapan arkadaşlar belki tepki gösterecekler fakat benim yaptığım basit logodan ücret almam hoş olmaz. Sizin yaptığınız ve yapacağınız logo ile benim yaptığım bir olmayacaktır. Anlayış göstereceklerini umuyorum. Emeğinize saygım sonsuz...


    Şartlar;
    Sitedeki herhangi iki yazıya konu ile alakalı yorum yapmanızı isteyeceğim.

    Uyarı;
    *** Sitede yorum yaparken lütfen Ad soyad mail bilgilerini "dsfgdfgn" şeklinde
    sallamasyon yapmayın... İsteklerinizi lütfen pm atmayınız... Konuyu düzgün okursanız basit olacak.

    Site ve Logo şablonunu göndereceğiniz yazı: https://yazarbey.com/ucretsiz-logo.html

    Logo istek şablonu:
    1. Site Adı:
    2. Slogan:
    3. Boyut:
    4. Not: (bir istediğiniz demek istediğiniz varsa)
    yukarıdaki şablonu kopyalayıp doldurduktan sonra sitemdeki yazının altına yorum atın. (Lütfen pm ile iletişime geçmeyin. Konuyu önce okumalısınız...)
  • 09-06-2018, 21:55:21
    #2
    pm yolluyorum hocam teşekkürler
  • 09-06-2018, 21:57:08
    #3
    Yasak hocam maalesef kurallar geregi, mobilden girdigim icin link atamiyorum bir bakin isterseniz kurallara bu bölümde boyle bir uygulama var (yanlis anlamayin logo yapimla benim isim yok bildigim yada yetkin olduğum bir is degil)
  • 09-06-2018, 22:02:57
    #4
    Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasak hocam maalesef kurallar geregi, mobilden girdigim icin link atamiyorum bir bakin isterseniz kurallara bu bölümde boyle bir uygulama var (yanlis anlamayin logo yapimla benim isim yok bildigim yada yetkin olduğum bir is degil)
    Konuyu bildirdim hocam, daha önceden yaptığım için tekrar konu açtım. Yasak ise yasak olduğunu bilmediğim ve yasak olacağını düşünmediğim için konuyu açtım. Yanlış kategori ise taşınmasını rica ettim. Uyarın için teşekkür ederim.
  • 09-06-2018, 22:16:27
    #5
    benim ibocum.com için bir şeyler yapabilir misin? başkan
  • 09-06-2018, 22:22:48
    #6
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim ibocum.com için bir şeyler yapabilir misin? başkan
    Tabiki hocam logonuz baya sade kalmış birşeyler ayarlayabiliriz.
  • 09-06-2018, 22:32:20
    #7
    karakaya26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabiki hocam logonuz baya sade kalmış birşeyler ayarlayabiliriz.
    Başkan temanın demosunda öyle bir şey vardı bende öyle bir şey yapmaya çalıştım hakkını helal et artık
  • 09-06-2018, 22:36:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hocam,
    Site: https://www.sozde.net
    Slogan: Alışılmışın dışında sözler!
    Boyut: 257*55

    Teşekkürler şimdiden.
  • 09-06-2018, 22:40:38
    #9
    youseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam,
    Site: https://www.sozde.net
    Slogan: Alışılmışın dışında sözler!
    Boyut: 257*55

    Teşekkürler şimdiden.
    Konuyu okumamışsınız hocam, şart olarak siteme 2 adet yorumda bulunmanızı istemiştim ve bu isten şablonunu doldurup bıraktığım linkteki yazıya göndermenizi bu şekilde takip etmem logo yapmam daha kolay olacak. Konuya bir göz atın derim.