Mybb ile İlgili 2 sorum olacak
1-Tema Nasıl Yükleniyor

2-Forum açıyorum "Duyurular Buradan Yapılacaktır" yazıyorum" Duyurular Bur "kısmını gösteriyor anlayanlar bakaBİLİR Mİ?