Arkadaşlar tablo yapmak için tıkladığımda tablo yerine

<title>
<MMString:LoadString id="insertbar/table" />
</title>
<!-- MENU-LOCATION=NONE -->
bu kodlar çıkıyor ne yapmam lazım ?