• 13-05-2018, 22:56:53
    #1
    Arkadaşlar asp.net ile kurulmuş siteler iyimidir?

    Olumlu ve olumsuz yanlarını yazarsanız sevinirim.
  • 13-05-2018, 23:28:05
    #2
    Destek bulamassınız asp için. Php 10 yazılımcı varsa 1 Asp yazılımcı bulursunuz.
    Sunucu/Barındırma maliyeti ve sorunları daha yüksek.
    Google gözünden bakarsak eğer Google yazılım diline değil hız ve içeriğe bakıyor.
  • 13-05-2018, 23:50:38
    #3
    Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Destek bulamassınız asp için. Php 10 yazılımcı varsa 1 Asp yazılımcı bulursunuz.
    Sunucu/Barındırma maliyeti ve sorunları daha yüksek.
    Google gözünden bakarsak eğer Google yazılım diline değil hız ve içeriğe bakıyor.
    aynen öyle hocam. Ama node.js olsa fena da olmaz hani
  • 13-05-2018, 23:52:44
    #4
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen öyle hocam. Ama node.js olsa fena da olmaz hani
    node.js nedir?
  • 13-05-2018, 23:57:54
    #5
    https://nodejs.org/en/

    firefox, google chrome, paypal, linkedin ve birçok dünya markası bu altyapı ile yapılır.
  • 14-05-2018, 00:02:27
    #6
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://nodejs.org/en/

    firefox, google chrome, paypal, linkedin ve birçok dünya markası bu altyapı ile yapılır.
    Anladım teşekkürler
  • 14-05-2018, 00:07:45
    #7
    Bu konu tamamen yazılan sistemin alt yapısı ile alakalıdır. Klasik asp bile iyidir. Yazılımcı iyi olduktan sonra sorun yok.