Merhaba hocam
Öncelikle hazır script sorunları valla üzülüyorum bu şekilde kişileri gördükce. Hazır bi sistemi 3 - 5 değişiklikle farklı scriptte benzetilip satıldıgında sonra sorunlar ile karşılaşıp madur olununca valla üzülüyorum hep diyorum sıfırdan yazdırı koder bulun piyasadaki cantacı varez hazırlara gitmeyin valla üzüldüm gercekten.
Ne gibi bir script eğer yapılabilirsa asp+acsess ile size sıfırdan acık kayak kodlu özel kodlıyalım ki maduriyetiniz gitsin ve gayet memnun hayatınıza devam edin.
PM atmanız yeterli
Saygılarımızla
Yerel Teknoloji
Üzüldüğünüz kadar işi ticarete çekmişsiniz bu durumdan yararlanmak için , asıl üzücü olan şey bu olsa gerek , öncelik kişinin ön planda olan mağduriyetini nasıl çözebileceğine dair yol göstermek , siz tam tersini yapmışsınız burada. buna fırsatçılık denir.
hazır scriptlere niye bu şekilde yaklaştınız onuda anlamadım , onlarca insan hazır script alıyor kullanıyor , durumun hazir veya özel olması ile alakası yok yapımcısının eksikliği ve yarattığı mağduriyet ile alakalı bu da yapan kişiyi bağlar.
ben size onlarca yazılım gösterebilirim hazır olan yapımcısının arkasında durduğu. fırsatta istifade etmeyelim mümkünse.