• 12-04-2018, 13:50:47
    #1
    Merhaba herkese ;


    Ben bir web sitesi ve maillerini kendi suncuuma taşıyacağım. Şimdi transfer edicez domainimizi fakat karşı tarafın benden bir isteği siteyi taşırken maillerde bir kopma olmaması. Reklam işlerini sürekli mail ile hallettikleri için bir kaç saatlik maillerin kapalı kalması bile tüm işleri alt üst eder.

    Mail kopmadan taşıma işlemini yapabilir miyiz? Çözüm önerileriniz nedir acaba?
  • 12-04-2018, 13:52:42
    #2
    whm'den yaparsanız mail yedeklerini kendisi alır tüm sistemi taşıdıktan sonra ns yönlendirin kopma olmaz. Şimdi ns yönlenmesi birkaç dakika alıyor eskisi gibi değil.
  • 12-04-2018, 13:55:16
    #3
    Öncelikle DNS ttl değerlerinizi 300'e düşürüp eski değerlerin geçersiz olacağı kadar bekleyin. daha sonra uygun bir saatte taşıma işleminizi tamamlayıp NS değiştirme işlemi yapın.
  • 12-04-2018, 15:24:16
    #4
    Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    whm'den yaparsanız mail yedeklerini kendisi alır tüm sistemi taşıdıktan sonra ns yönlendirin kopma olmaz. Şimdi ns yönlenmesi birkaç dakika alıyor eskisi gibi değil.
    Genç Hosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle DNS ttl değerlerinizi 300'e düşürüp eski değerlerin geçersiz olacağı kadar bekleyin. daha sonra uygun bir saatte taşıma işleminizi tamamlayıp NS değiştirme işlemi yapın.
    Arkadaşalr şimdi yeni öğrendim mailleri google tabanlı kurmuşlar sanırım gsuite ile. Ben hiç gsuite kullanmadım. domainin ns lerini değiştirirsek bir sorun olur mu? Google tabanlı mail açanlar cevap yazabilir mi acaba
  • 12-04-2018, 15:28:45
    #5
    KralBenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşalr şimdi yeni öğrendim mailleri google tabanlı kurmuşlar sanırım gsuite ile. Ben hiç gsuite kullanmadım. domainin ns lerini değiştirirsek bir sorun olur mu? Google tabanlı mail açanlar cevap yazabilir mi acaba
    Yeni sunucuda MX kayıtlarını düzenleyip sonra domin Name Server adreslerini değiştirirsen hiç kesinti olmaz.
  • 12-04-2018, 16:07:54
    #6
    Genç Hosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni sunucuda MX kayıtlarını düzenleyip sonra domin Name Server adreslerini değiştirirsen hiç kesinti olmaz.
    Hocam yeni sunucuda nasıl yapacağız mx'leri gsuite kurmuşlar mx'e baktığımda bir ton farklı ip cıkıyor. Bunların hangisine yönlendireceğiz.

    http://prntscr.com/j4afe8