• 12-06-2008, 23:01:32
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar.. Daha önceleri bir sitem vardı. bunun cpanelden full backup ını aldım ve başka bir sistem kurdum sandbox a girdiği için. şimdi aynı içeriği başka bir sitede kullanmak istiyorum fakat db var içerisinde 5 adet. yani xx.com un içeriğini komple (database ler ile) yy.com a taşımak istiyorum.

    1: direk ssh ile taşıdığmda db lerde sorun olacakmıdır?
    2: public_html deki tüm sayfalardaki kodlardan xx.com yazan yerleri yy.com yazarak ve db yi de aynı yöntemle upload ederek tam anlamıyla çalıştırabilirmiyim? şimdiden teşekkürler
  • 12-06-2008, 23:07:26
    #2
    En güzeli SSH üzerinden taşımak.
    Ama kontrol paneli varsa oradan da taşıyabilirsiniz.
  • 12-06-2008, 23:10:09
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    DJ PİSAGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En güzeli SSH üzerinden taşımak.
    Ama kontrol paneli varsa oradan da taşıyabilirsiniz.
    peki xx.com daki linkler yy.com olarak direk değişecekmidir?
  • 12-06-2008, 23:15:10
    #4
    Hocam site nedir ? sistem olarak ? wordpress,vbulletin,joomla,smf vs. nedir yani.Veritabanı sistemleri farklı çünkü.Wordpress'de adresleri düzenlemek gerekirken vb gerekmeyebiliyor.Detayları verirsen daha iyi olur.Eğer yetkin varsa tam yedeği hostuna açtır ve içinden sql alıp diğer sitene aktar
  • 12-06-2008, 23:20:14
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Varista adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam site nedir ? sistem olarak ? wordpress,vbulletin,joomla,smf vs. nedir yani.Veritabanı sistemleri farklı çünkü.Wordpress'de adresleri düzenlemek gerekirken vb gerekmeyebiliyor.Detayları verirsen daha iyi olur.Eğer yetkin varsa tam yedeği hostuna açtır ve içinden sql alıp diğer sitene aktar
    içerisinde bazı sistemler mevcut fakat genel olarak html uzantılı bir site ve içerisinde şarkı sözleri scripti e-oyun scripti ve forum var bir adet