• 20-03-2018, 19:59:50
    #1
    Geçen aylarda gezerken bir müşterim tarafından bu firmanın yaptığı bir site bana örnek gösterildi sözde uygun fiyata yapmışlar felan ardından bugün yazasım geldi dediğim şey " ayıp değil mi ***** tema kullanıyorsunuz insanların başına iş açacaksınız" der demez canlı chatten beni engelledi ondan önce toz ol vs vs gibisinden birşeyler yazdı engellediği için göremedim gitti ekrandan.
  • 20-03-2018, 20:03:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    230 TL zaten burdan w**** olduğu belli, aslında bunlar gibilerin piyasada olması lazım ucuza iş yaptırmak isteyenlerin büyük bir ders alması adına birde gerçek emekçilere işi teslim etmeleri konusunda.
  • 20-03-2018, 20:07:23
    #3
    Argion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    230 TL zaten burdan w**** olduğu belli, aslında bunlar gibilerin piyasada olması lazım ucuza iş yaptırmak isteyenlerin büyük bir ders alması adına birde gerçek emekçilere işi teslim etmeleri konusunda.
    Kızdığım konu madem ucuz iş yapacaksın git free tema kullan mavihali.com bu site de kullanmışlar adam yarın bir gün patlasa yapan suçlu değil kullanan suçlu
  • 20-03-2018, 20:08:30
    #4
    demolarınız açılmıyor dedim, dıt dıt diye ses geldi, bi açtım hızlı cevap yok olmuş
  • 20-03-2018, 20:10:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demolarınız açılmıyor dedim, dıt dıt diye ses geldi, bi açtım hızlı cevap yok olmuş
    Her kimse yazılanları görüyor demek
  • 20-03-2018, 21:24:25
    #6
    Site bende açılmıyor şuan ?
  • 20-03-2018, 21:45:22
    #7
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    O sitenin sahibi forumdan birisiydi galiba bı konusunu görmüştüm bı forumları arayın bulursunuz .
    Ve canlı sohbet yerinde ise siz mesajı yazarken karşıdaki kişi sizin ne yazdığınızı görüyor daha önceden kullanmıştım ordan biliyorum .
  • 20-03-2018, 22:41:39
    #8
    Alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O sitenin sahibi forumdan birisiydi galiba bı konusunu görmüştüm bı forumları arayın bulursunuz .
    Ve canlı sohbet yerinde ise siz mesajı yazarken karşıdaki kişi sizin ne yazdığınızı görüyor daha önceden kullanmıştım ordan biliyorum .
    Yaptığı ayıp birşey ben diğer sekmedeydim o sıra