• 16-09-2005, 20:57:36
    #1
    Misafir
    selam,

    aadvark toplist'de site ekle bölümüne giriyorum. Banner URL diye birşey var.

    468*60 banner ekliyorum şu hatayı veriyor.
    ---------------------------------------------------------------
    Hata!
    Unuttuklarýnýz :
    Geçerli bir banner URLsi giriniz (yoksa boþ býrakýnýz). 468x60.
    ---------------------------------------------------------------

    bu sefer Banner URL denen yeri boş bırakıyorum.

    o zamanda şu hatayı alıyorum ;

    ---------------------------------------------------------------
    The word you entered does not match the image.
    ---------------------------------------------------------------

    bu problem hakkında bilgisi olan arkadaş var mı?

    ayrıca bu script'de türkçe karakterleri görüntüleyemiyorum.bu sorun hakkındada yardımcı olurmusunuz.
  • 16-09-2005, 22:34:17
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sorun şudur:
    sen formu doldurmuşsun, daha sonra sana uyarı vermiş. muhtemelen geri düğmesine bastın. daha sonra onay kodu bulunan resim geri tuşuna basınca yenilenmediği için, girdiğin kodu kabul etmedi. şayet sayfayı yenilersen ve formu baştan doldurursan işlemini gerçekleştirebilirsin. imza
  • 16-09-2005, 23:02:49
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    türkçe karekter için skins dosyasından kullandığın skin i seç ve en altta wrapper.html yi açıp üstündeki <title> den önceki kısmı

    <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
    <html>
    <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1254">


    bu şekil yap.

    banner kabul etmemesi boyutu normalse neden anlamadım.

    eğer bannersız yapıncada hata çıkıyorsa http:// yazısını silmemeniz gerekir.
  • 17-09-2005, 06:24:44
    #4
    Misafir
    sorunu halletim.teşekkürler

    arkadaşlar bir site için banner eklerken sadece png olarak ekleyebiliyorum.jpg ve gif seçeneğini nerden aktif edebilirim.
  • 17-09-2005, 09:08:50
    #5
    Yanilmiyorsam Admin panelinde O seçenek mevcut Bannerlar .png yaziyor sen oraya .png, .gif, .jpg yaparsan olur.. Eğer scriptte yanilmiyorsam