• 10-06-2008, 15:33:13
    #1
    Merhaba,
    acaba web sitemden satış yapmak için bir izin vs. almam gerekiyor mu? ya da başka bir şey?
  • 10-06-2008, 17:03:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ne satacaksınız?
  • 10-06-2008, 17:13:27
    #3
    slayt, ödev gibi şeyler.
  • 10-06-2008, 17:28:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kredi kartıyla satış yapacaksan benimkisi gibi başın belada demek bankadan bir ton belge istiyorlar,ben daha alamadım sanal pos'u
  • 10-06-2008, 17:42:53
    #5
    uzun ve teferruatlı bir iş gibi gözüküyor??
  • 10-06-2008, 17:45:37
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kredi kartı kullanmadan havale vs ile olursa belge falan gerekiyormu acaba arkdaşlar
  • 10-06-2008, 22:42:54
    #7
    evet, bir de havale konusunda bilgilendirirseniz çok güzel olacak...
  • 11-06-2008, 09:02:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Yok onda birşey gerekmiyor nasıl olsa kredi kartı kullandırmıyorsun googlede
    ''havale bildirim formu'' diye arat bir sürü çıkar ordan esinlenerek yapabilirsin bir form böylece müşterilerin parayı yatırır ve sana bu form üzerinden haber verir ,paypal da kullandırabilirsin ama geniş bir kitle için uygun değil çunkü paypal ulkemızde fazla bilinmiyor
  • 11-06-2008, 15:31:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Havale ile ödemede herhangi bir izin,belge filan gerekmiyor. Biz sitemizde bu ödeme yöntemini kullanıyoruz.
    Kredi kartında zaten sanal pos almak için istenen işlemleri yapmak zorundasınız ki şayet sanal posu alırsanız gerekli kriterlere uyuyorsunuz demektir.
    Alıntı
    KramerAras : slayt, ödev gibi şeyler.
    Bunun için havale yöntemi yeterlidir bence.