Merhaba,
acaba web sitemden satış yapmak için bir izin vs. almam gerekiyor mu? ya da başka bir şey?
Siteden Satış Yapmak?
8
●643
- 10-06-2008, 15:33:13
- 10-06-2008, 22:42:54evet, bir de havale konusunda bilgilendirirseniz çok güzel olacak...
- 11-06-2008, 09:02:58Üyeliği durdurulduYok onda birşey gerekmiyor nasıl olsa kredi kartı kullandırmıyorsun googlede
''havale bildirim formu'' diye arat bir sürü çıkar ordan esinlenerek yapabilirsin bir form böylece müşterilerin parayı yatırır ve sana bu form üzerinden haber verir ,paypal da kullandırabilirsin ama geniş bir kitle için uygun değil çunkü paypal ulkemızde fazla bilinmiyor - 11-06-2008, 15:31:02Üyeliği durdurulduHavale ile ödemede herhangi bir izin,belge filan gerekmiyor. Biz sitemizde bu ödeme yöntemini kullanıyoruz.
Kredi kartında zaten sanal pos almak için istenen işlemleri yapmak zorundasınız ki şayet sanal posu alırsanız gerekli kriterlere uyuyorsunuz demektir.
Bunun için havale yöntemi yeterlidir bence.Alıntı