• 08-06-2008, 17:49:22
    #1
    Evet arkadaşlar istiyene extreme tracking alıyorum hemde ücretsiz

    eğer xtreme trackigim olsun diyorsanız horor_fiesta@windowslive.com msn ekleyin alalım hemen
  • 08-06-2008, 17:56:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    MSN'den yabancı bir arkadaşla mı tanıştın ?
  • 08-06-2008, 18:03:18
    #3
    Daha öncede söyledim,hitlerin Türkiyeden geldiğini anladığında banlıyor(Yeni hesaplarda).
  • 08-06-2008, 18:09:02
    #4
    Windows Sunucudan hgirdim açtım inşşalah banlamazlar
  • 08-06-2008, 18:11:02
    #5
    Beyler ya extremeden başka nerden alabiliriz sayacturkada kapalı almıyo yeni üyelik varmı kaliteli biyer ( TR olsa iyi olur )
  • 08-06-2008, 18:13:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ekledikte kapalısın hocam
  • 08-06-2008, 18:17:19
    #7
    Bir hesap açtı bana, umarım banlamazlar.

    Banlarlarsa Google analytics kullanırım ben de.
  • 12-06-2008, 03:54:51
    #8
    Boşuna uğraşmayın arkadaşlar.

    Benim hit 3' e ulaşınca hemen sildiler hesabımı. Türkiye' den hit geldiğini anlayınca hemen durduruyorlar hesabınızı.
  • 12-06-2008, 09:35:48
    #9
    Elimde iki tane eski extremetracking hesabım vardı. Kullanmaya başlayayım bu kadar değerliyse ...