• 18-02-2018, 20:25:33
    #1
    selamlar

    go dadydan domain aldım ilk defa fakat çok karışık ns yönlendirmesi yapamadım sunucuya.Bu sorunu nasıl çözerim acaba.

  • 18-02-2018, 20:33:47
    #2
    Hosting başka firmada mı burada mı
  • 18-02-2018, 20:37:54
    #3
    kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hosting başka firmada mı burada mı
    sunucu başka firmada

    domain go dady'de hocam.


    --

    Ana Bilgisayar Adları

    kısmında ns1 ip adresi kısmında sunucu ip adresi
    aynı şekilde ns2 sunucu ip şeklindede ekledim hala ns yönlendiremiyorum.
  • 18-02-2018, 20:55:09
    #4


    Bu şekilde ayarlaman halinde sorun çözülecektir. Silmen gerekecek yazıyor ama silinmiyor onlar yenisini oluşturduktan sonra sorun ortadan kalkıyor ekstra olarak domain eklemek istersen de açtığın NS adreslerini yazman halinde aynı hosta yönlendirmesi sağlanacaktır.
  • 18-02-2018, 21:54:31
    #5
    godaddy'de ns dns işlemleri yapınca 1-2 gün beklemek gerekiyor, ilk başta olmamış gözüken şey sonra bakıyorsun çalışıyor, eğer denilenleri yaptıysan bekle açılmazsa facebook sayfasından yaz sorun el altından çözülmezse bu kezde telefon edersin çözerler.
  • 18-02-2018, 22:18:55
    #6
    ilgixcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    godaddy'de ns dns işlemleri yapınca 1-2 gün beklemek gerekiyor, ilk başta olmamış gözüken şey sonra bakıyorsun çalışıyor, eğer denilenleri yaptıysan bekle açılmazsa facebook sayfasından yaz sorun el altından çözülmezse bu kezde telefon edersin çözerler.
    hocam ns yönlendirmesi yaptığımda

    Kullanılamıyor
    İletilen veriler kullanılamaz; lütfen verileri düzeltin ve talebinizi yeniden gönderin.diyor

    tam olarak ne eklemem gerektiğini hala ayıkamadım.
  • 18-02-2018, 22:29:00
    #7
    Kardeş skype açayımda gel team'dan bir bakalım ücretsiz yardımcı olmaya çalışayım sana. Bende godaddyde 1 senedir benzer sorunlarla uğraştım az çok biliyorum yardımcı olabilirsem ne mutlu.
  • 18-02-2018, 23:11:02
    #8
    Domain bölümünde dns ayarı olması lazım, oradan giriş yapınca oluyor, biraz karışık ama alışmak lazım, şuan mobildeyim tam bakamıyorum
  • 19-02-2018, 01:10:46
    #9
    arkadaşlar teşekkürler yarın döneyim size saat bugun geç oldu.İlginize teşekkürler.