Directi Bayiliği - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Directi Bayiliği
7
●
556
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Directi Bayiliği
06-06-2008, 22:53:58
#1
Alone
Üyeliği durduruldu
Merhaba;
Domain satış için resellerclub.com dan bayilik almak istiyoruz, neler gerekiyor şartlar nelerdir? Kullanan deneyen ayrıntılarıyla yazarsa sevinirim.
Siz kendi önerilerinizi de yazarsanız sevinirim
06-06-2008, 22:57:23
#2
DJ PİSAGOR
199$ depozito vermeniz gerek.
06-06-2008, 22:58:11
#3
Alone
Üyeliği durduruldu
Benimde bildiğim tek şey buydu
Sitesinden sadece bunu anladım, bu depozito ile neler yapabiliyoruz ? Başka ne gibi şeyler var ?
06-06-2008, 23:02:07
#4
DJ PİSAGOR
Başka bir kural yok. Bu parayla sonra domain alıyorsunuz.
06-06-2008, 23:04:22
#5
Doğan
buradan alınan domainler diğer firmalara örnek:isimtescil ücretsiz transfer edilebiliyor mu?
06-06-2008, 23:10:12
#6
DJ PİSAGOR
axikedi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
buradan alınan domainler diğer firmalara örnek:isimtescil ücretsiz transfer edilebiliyor mu?
Evet ediliyor ücretsiz olarak ama neden öyle bir fantezi yapacaksınız
06-06-2008, 23:43:31
#7
Doğan
DJ PİSAGOR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet ediliyor ücretsiz olarak ama neden öyle bir fantezi yapacaksınız
Türkiye'de domain satışı yapabilmek için gerekebiliyor..
07-06-2008, 00:09:08
#8
DJ PİSAGOR
axikedi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türkiye'de domain satışı yapabilmek için gerekebiliyor..
Bunun için isimtescil ' e transfer etmenize gerek yok. Size, alt bayilerinize ve müşterilerinize ait bir panele sahip oluyorsunuz. Ayrıca AWBS ile entegre olabiliyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler