Ne Scripti kodlamalıyım? Ankete katıl :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne Scripti kodlamalıyım? Ankete katıl :)
9
●
566
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Ne Scripti kodlamalıyım? Ankete katıl :)
1
2
Anket
Ne Scripti kodlamalıyım? Ankete katıl
Toplam Katılımcı Sayısı:
22
Ne Scripti kodlamalıyım? Ankete katıl
SMM Scripti - Bayilik Paneli
%27,27 (
6
Oy)
Makale Satış Scripti
%9,09 (
2
Oy)
Tedarikçi Scripti
%18,18 (
4
Oy)
Diğer
%45,45 (
10
Oy)
29-01-2018, 10:45:59
#1
analogfikir
Ne Scripti kodlamalıyım? Ankete katıl
Yorumlarınızıda bekliyorum
Diğer seçeneğini seçen arkadaşlar lütfen yorumlarınızı bekliyorum
29-01-2018, 10:46:48
#2
F.Gungor
Anket yok. Anket scripti kodla
29-01-2018, 10:46:49
#3
centrual
Üyeliği durduruldu
Keşke birde anket koysaydın
29-01-2018, 10:47:52
#4
analogfikir
F.Gungor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anket yok. Anket scripti kodla
centrual adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Keşke birde anket koysaydın
Daha anketi koymadan yorum attınız
Acele ettiniz
29-01-2018, 10:51:17
#5
bilgicinitr
Hocam sozluk scriptleri cok pahali. Kodlayip Ucuz fiyata satabilirsin.
29-01-2018, 11:17:50
#6
Gokhanht
coinler al sat scripti yapın ben garanti satarsınız
29-01-2018, 11:51:48
#7
Gigrafik
Üyeliği durduruldu
Makale satış scripti güzel tasarım ve gelişmiş fonksiyon olursa gayet güzel satılır
29-01-2018, 15:18:01
#8
analogfikir
Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar
29-01-2018, 17:01:50
#9
Onur89TR
Tek veya birkaç ürün üzerine satış scripti olabilir.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler