• 28-01-2018, 00:54:00
    #10
    bluexpres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakın style.css içerisinde 1909 satır içerisinde max-width:60em olan { süslü parantez içerisine
    .site{
    width:82%;
    }
    2111 satırdaki 55em için;
    .site {
    width:78%
    }
    2146 satır içine %75 gibi ayarlama yapabilirsiniz. En kestirme yol tabi tam optimum sayılmaz. zaten çok küçüldüğünde reklam kalkıyor telefonlarda vs.sorun olmuyor. bu ara boyutlar için %75 %85 arasında minik dokunuşlarla halledebilirsiniz.
    Sadece 2146 yı nasıl yapacağımı anlamadım. Diğerlerini uyguladım
  • 28-01-2018, 01:07:39
    #11
    1912deki .site bloğunu üstteki media bloğuna aktarın. 1904satıra. 2111 doğru gözüküyor. 2120den sonra 1 satır atlayın .site { width:78% } şunu kullanın. tabi siz değşiklik yapınca satırlar kayıyo olabilir mantığı anlarsanız daha iyi olur. @media kısmında max-width'e göre condition tanımlıyoruz. yani şundan küçükse .site bloğu genişliği şu olsun, şundan da küçükse bu olsun şeklinde.
    nuriozzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece 2146 yı nasıl yapacağımı anlamadım. Diğerlerini uyguladım
  • 28-01-2018, 01:25:51
    #12
    bluexpres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1912deki .site bloğunu üstteki media bloğuna aktarın. 1904satıra. 2111 doğru gözüküyor. 2120den sonra 1 satır atlayın .site { width:78% } şunu kullanın. tabi siz değşiklik yapınca satırlar kayıyo olabilir mantığı anlarsanız daha iyi olur. @media kısmında max-width'e göre condition tanımlıyoruz. yani şundan küçükse .site bloğu genişliği şu olsun, şundan da küçükse bu olsun şeklinde.
    Åžimdi oldu mu hocam sizi de uÄŸraÅŸtırdım k bakmayın. Ben moblden giriyorum. Åžu an dediklerinizi mobilden yaptım. ☺☺ Siz bakın inÅŸallah olmuÅŸtur. Ben göremiyorum çünkü
  • 28-01-2018, 01:54:53
    #13
    ince ayar yapmanız lazım. pcde olduğunuz bi zaman ekranı küçülterek test eder %leri biraz arttırıp azaltarak müdahale edersiniz. 1000-1300px arasına da eklemeniz gerekiyor. 1881 satır içine.
    ve bi de max-width:80em açıp içine eklemeniz gerekiyor. haricinde tamam gibi gözküyor telefona kadar gayet güzel.
    nuriozzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Åžimdi oldu mu hocam sizi de uÄŸraÅŸtırdım k bakmayın. Ben moblden giriyorum. Åžu an dediklerinizi mobilden yaptım. ☺☺ Siz bakın inÅŸallah olmuÅŸtur. Ben göremiyorum çünkü