• 07-09-2006, 11:18:38
    #46
    valla benim hic bisi gitmedi
    sadece 29 tane sitede bilmem ne kadar extreme kodu degistirmek koydu
    bütün hitler de geri kaldığı yerden devam etti
  • 07-09-2006, 11:20:20
    #47
    herifler adsense ve diğer sponsorlardan beter çıktılar
    kastı kavurdular ortalığı bi gecede...
  • 07-09-2006, 13:23:14
    #48
    kaybolan bişey yok ki,şifreyi hatırlayanlar kodu düzelttim hesabı açın kısmına girdiğinde tkrar aktif oluyor
  • 07-09-2006, 13:51:47
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    extreme nin burda adamı sanki arkadaşın sitesine baktım çalışmadı kendiminkine baktım çalışıyordu. yarım saat sonra benim sitede gitmiş yeni kod aldım şimdi aynen devam tabi büyük bir logomuz oldu ekstradan.
  • 07-09-2006, 15:49:39
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 yıl once verdım şifreyı nerden hatırlıyım ben gitti bıssuru stat
  • 07-09-2006, 19:58:04
    #51
    Üyeliği durduruldu
    şifrem aklımda arkadaşlar yeni kodu nasıl alcam
  • 07-09-2006, 20:08:02
    #52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bilmiom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şifrem aklımda arkadaşlar yeni kodu nasıl alcam
    Extreme hesabını görüntülemeye çalış.Eğer çalışıyorsa kodları eski haline getir.

    Eğer çalışmıyorsa sana şifre soracaktır.Şifreyi gir.Ardından

    Alıntı
    1. Replace incorrect tracker code with the correct tracker code from here.
    yazan bölümdeki here'a tıkla.Kodunu al ve eski kod ile değiştir.

    Daha sonra da

    Alıntı
    2. Click here to restore access to your reports.
    yazan bölümdeki here'a tıkla.Böylelikle yeni kod koyduğunu doğruluyorsun.Eğer hata verirse :

    Alıntı
    ERROR
    Code checked and still found incorrect, please retry.
    gibi bir şeyler çıkacaktır karşına.O yazının altında yazan sayfalardaki kodu kontrol et ve tekrar 2. bölümdeki doğrulama işlemini yap.

    Kolay gelsin
  • 07-09-2006, 20:20:29
    #53
    Üyeliği durduruldu
    adamlar iyici işin suyunu çıkardı, ulan saat başı kod kontrolü mü yapıolar napıolar.
  • 07-09-2006, 20:37:12
    #54
    extreme gibi baska varmı aynı sekilde.