Komut Dosyası Kullanımı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Komut Dosyası Kullanımı
4
●
298
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Komut Dosyası Kullanımı
08-12-2017, 18:25:57
#1
DARHALL
Üyeliği durduruldu
---
08-12-2017, 18:47:06
#2
aylmz
Hocam zaten çeviride yazıyor, PHP.
dosyaadi.php yapın
Ayrıca PHP 5.3 üstü gerektiriyormuş
08-12-2017, 19:20:48
#3
aylmz
DARHALL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hiç php fonksiyonu filan kullanmadım hocam o yüzden bilemedim
teşekkür ediyorum öyle yapayim, birde bunu nereye atacağım?
Hocam bu nedir, ne işe yarar bilmem ki
Kısaca özet geçerseniz (belki) anlarım
Ayrıca sunucu dediğiniz Hosting mi yoksa linux server mi?
08-12-2017, 19:33:05
#4
aylmz
Hocam içeriği kopyalayın, sonra sonunu .php olarak kayıt edin.
Dosyayı açın, en üstte API kısmı var; oraya apinizi girin.
Sanırım bu kadar, yüzeysel olarak anlattım. Detayları bilmiyorum.
08-12-2017, 20:21:34
#5
aylmz
DARHALL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam peki bunu nereye atacağım ya onu çözemedim ben
public_html 'ye atın?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler