Blogspot Teması Lazım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Blogspot Teması Lazım
1
●
372
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Blogspot Teması Lazım
30-05-2008, 16:09:25
#1
include_me
Blogum için web2.0 tarzı (örn:sinesugar.blogspot.com) arıyorum. Kişisel blog olucak.Elinde olan varsa paylaşsın her akşam yatmadan önce dua ederim
30-05-2008, 19:39:11
#2
BEYZADE
Blogspot' ta sadece blogspot.com için eklenmiş olanları kullanabiliyorsun.
Kendin dışardan ekleyemiyorsun diye biliyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler