• 04-09-2006, 12:17:31
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linux olduğunu hiç zannetmiyorum :
    Linux sunucularda bu şekilde partition bölümlendirilmesi yapılmaz.
    +
    Linux sunucularda httpdocs değil, public_html vardır.
    Zaten ufak bir whois ile sunucunun Microsoft-IIS/6.0 olduğu görülebilir.
    İyi çalışmalar
    yanılıyorsun benim makina linux httpdocs o dediğin panelle ilgili cpanel olursa public_html pleskte httpdocs
  • 04-09-2006, 12:21:04
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Gusel tespit ;

    Ama vbulletin windows serverde de calıstırılabilior.Bir sorun cıkartmaz.İlla linux olacak die bir sey yok.
    Hata serverdeki load sorununundan kaynaklanıor olabilir.
  • 04-09-2006, 12:54:08
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ne yapmam gerek çünkü çok gıcık oluyom sürekli siteme küfrediyom
  • 04-09-2006, 12:59:07
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanılıyorsun benim makina linux httpdocs o dediğin panelle ilgili cpanel olursa public_html pleskte httpdocs
    Pardon, onu hiç düşünmemiştim.Fakat toymuk.com 'un barındığı sunucu Windows tabanlı

    malisert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gusel tespit ;
    Ama vbulletin windows serverde de calıstırılabilior.Bir sorun cıkartmaz.İlla linux olacak die bir sey yok.
    İlla Linux olacak diye bir şart bence var.Hatta kendin de demişsin,

    Alıntı
    Hata serverdeki load sorununundan kaynaklanıor olabilir.


    pa5ha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne yapmam gerek çünkü çok gıcık oluyom sürekli siteme küfrediyom
    Sunucu sahibine bi sor bakalım, server durumu nedir, load'ları nasıldır ?
  • 04-09-2006, 12:59:42
    #14
    Üyeliği durduruldu
    pa5ha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne yapmam gerek çünkü çok gıcık oluyom sürekli siteme küfrediyom
    Bence hostunla iletişime geç.Server 30 saniye içinde cvb vermedigi için forumuma plugin yununden mudahele edimiorum dersin.Onlar bulurlar sorunu
  • 04-09-2006, 13:00:57
    #15
    Üyeliği durduruldu
    SLiM_BoY ben windowsda vbulletin calısabilecegine eminim kardesim.Nie dersen forumtr de windows sonucuda.
  • 04-09-2006, 13:09:31
    #16
    sunucuoptimizasyon.com
    kesinlikle windowsta vbulletin çalışır vwindows sunucumdada 12 ye yakın vbulletin forum sorunsuz çalıştı
  • 04-09-2006, 13:11:37
    #17
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar çok saolun yaaa sayenizde baya bişey örendim...
  • 04-09-2006, 14:28:39
    #18
    Windows sunucuda vBulletin çalışmaz mı dedim ben
    Bir ara Windows sunucuma vBulletin kurayım dedim, 200-300 üye ile vakit geçiririz diye.Sunucunun performansını çok etkiliyor, linux sunucuma kurayım dedim.Bana mısın demiyor linux'te..

    Performans açısından değerlendiriyorum ben.Yoksa örnekte olduğu gibi

    Alıntı
    Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded
    hatası alırsınız.Bu hata da, bazen tabloda bulunan aşırı veriyi çekmek istediği zaman oluşabilir.Sorunu gidermek için :

    Alıntı
    PHP Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in gibi bir hata alıyorsanız php.ini içerisindeki değeri artırabilirisiniz.

    max_execution_time = 30
    max_execution_time = 600

    değişikilklerin etkin olabilmesi için apache yeniden başlatılmalıdır.
    bir çözüm olabilir.Fakat değeri 30'dan 600'e çıkardığımız zaman ise, sunucuda bulunan diğer siteler de aynı işlemi yapmaya çalışırsa, ciddi bir performans sorunu yaşanabilir, dikkat