dün sitemdeki online sayısı 1100 civarıydı şuan online sayısı 3
artık seo ile alakası olmayanları siteleri işe yarar kelimelerde çıkmaya başladı.
Geçenlerde bir başlıkta demiştim yine diyorum artık Orion kavramı işliyor.
6-7 aydır takip ettiğim bir site değerli bir kelimede tr aramada 2.ci sıradaydı. öğlen saatlerinde baktım ana sayfa en alta inmiş. biraz önce baktım yine 2.ci sırada. ben bu bahsettiğim sitenin ilk defa sıra kaybettiğini gördüm.
Dalgalanma bitti diyenler birkez daha soruyorum eminmisiniz ?
Bende dahil olmak üzeri bugün googlede sitesini kaybetmiş 3 + + + kişi olduk.
Yarın ne olur orası belli değil işte.
2 hafta öncede 50 k lık bir sitem kayboldu googleden ardından telekom banladı

aksilikler ard arda geliyor. Eminim bu aralar baya bir webmaster arkadaşın canı sıkkın.