Elimde 2.5 aylık bir web site var ve gidiş grafiği çok iyi. YouTube'da video çekiyorum aynı anda Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr, Pinterest gibi sosyal medya hesaplarını da kullanmaya başladım. Günlük 60 oturum şuan neredeyse 200'e ulaşmak üzere. Benimle gerçekten bu website işinden anlayan bir kardeşim ufak bir skype görüşmesi yapabilir mi? Kafama takılan sorular var. Skype isminizi pm atmanız yeterli.