• 27-05-2008, 13:08:35
    #1
    Arkadaşlar Yeni Forum Tasarımım Hakkında Bilgi Almak istiyorum Sizden..

    Webmaster Forumları | vBulletin | Arama Motorları | Joomla | Google & Yahoo | Alexa | Pagerank - Powered by vBulletin


    İyi yada kötü her türlü fikre açığım..
  • 27-05-2008, 13:21:37
    #2
    Her Zamanki Gibi Güzel
  • 27-05-2008, 16:09:39
    #3
    Sade ve güzel elinize sağlık.
  • 27-05-2008, 16:11:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Guzel bir tema olmus .
  • 27-05-2008, 16:31:12
    #5
    Üst menü harika olmuş, tebrikler .
  • 27-05-2008, 16:58:09
    #6
    ya nasıl desem yazılar çok küçük ama onun dışında herşey çok güzel
  • 27-05-2008, 17:55:20
    #7
    Güzel olmuş .. ama yazılar filan birazda uğraş bide çok yavaş açılıyor resim boyutları çok buyuk galiba :S
  • 27-05-2008, 18:36:25
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Tasarımın "güzel" hale gelmesi için yaklaşık 45 sn bekledim
  • 27-05-2008, 19:26:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    başarılı olmuş..daha önce 'wbb' de görmüştüm ztn