Merhabalar, 1 senesini doldurmak üzere olan web sitemizi satıp satmama konusunda karasız kaldık ama eşim ve ben artık neredeyse hiç ilgilenemeyeceğiz, ikimizde çalışıyoruz ve birde çocuk ve okulu olunca ne yapalımda karar veremedik...
Site açıldığı ilg günden itibaren ssl sertifikalı ve kendi özel ip ile yayın yapmaktadır
Sitede toplam 1316 konu bulunmaktadır,
sitedki yazıların tamamı özgündür,
videoların tamamı kendi çekimimizdir
sitedeki tema lisanslı temadır
Aylık ortalama geliri: 20 TL Civarıdır
Günlük en fazla 700 ziyaretçi görmüştür, ortalaması 150 dir,
Sitede çok emeğimiz var, çok temiz bir site, sizce satmalımıyız ve sizce fiyat konusunda ederi nedir? Fikirlerinizi paylaşır iseniz sevinirim..
Link
Sitemi Satmalımıyım ?
14
●417
- 22-07-2017, 11:42:46
- 22-07-2017, 11:58:25merhaba, siteye baktım ve bence satmayın, günde ya da 2 günde bir içerik girerek bile güncel tutarsınız, ilerleyen zaman da zamanınız olunca daha çok içerik girersiniz, tabi son karar sizinsavaskursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2017, 11:59:52Site buram buram emek kokuyor girince anlaşılıyor.
Şimdi siteyi satsanız hiti yüksek olmadığı için düşük fiyata satılır verdiğiniz emek ve zamana değmemiş olur.
Aslında siteyi hitlendirme çalışması yaptırsanız ( backlink,seo vs vs ) reklamlardan güzel kazançlar kazanabileceğinizi düşünüyorum.
Kendi fikrim satmayın. - 22-07-2017, 12:06:41Merhabalar,
Uygun fiyata günlük 1-2 makale yazdırın veya haftada 1-2 makale yazdırın ileride emekli olunca SEO yaptırır içeriklere abanırsınız. Bence hayallerinizi satmayın..
Sevgiler, Saygılar. - 22-07-2017, 12:07:18Evet gerçekten çok emeğimiz var, neredeyse her yemek tarifinin resim ve videolarını bile tamamen kendimiz çektik, fikrinizden dolayı teşekkürler..ErayWeb.Org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2017, 12:30:03Gelir aylık 20 tl civarında, ziyaretçi saıyımız az olduğundan bu orantı normal sanırım..HAZARFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:28:10 -->-> Daha önceki mesaj 12:27:16 --
İnanın bende tam fikir sahibi değilim, zaten satar isem edecek fiyatı ile ilgilide bilgi sahibi olmak için konuyu açtım..okutan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:30:03 -->-> Daha önceki mesaj 12:28:10 --
Çok teşekkür ederim...fLayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle