Üyelerime Mail Gönderecem - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Üyelerime Mail Gönderecem
1
●
469
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Üyelerime Mail Gönderecem
31-08-2006, 20:35:34
#1
AlwaysFc
Sitemdeki üyelerime mail gonderecegım.İddaa sitesı oldugu ıcın haftada 2 kere tahmın yollanacak 13000 kısılık lısteye mail yollamam gerek,elımde program var ama bu tarz işler için calısan yerler veya hostlar var mı
31-08-2006, 23:23:05
#2
Orange
Ben bikere gmail ile denedim hesabım 24 saat bloke oldu
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler