Merhaba arkadaşlar; yeni e-ticaret projem için birçok şeyi hallettim. Ödeme ile ilgili kararsız kaldım. Bu konuda çok döküman okudum ama direk olarak sizlerden, tecrübe sahibi olan kişilerden bilgi almak istedim.
Çok yoğun satışım olmaz. Kar oranlarımda çok aşırı yüksek değil. Bu bilgiyi vereyim.
Online ödeme sistemlerini mi kullanayım? Hangisini kullanayım? Payu, İyzico, İPrara vb.
Yoksa direk bir bankadan sanal pos mu alayım?
E-Ticarette Nasıl Ödeme Alayım
0
●170