• 21-05-2008, 15:41:53
    #1
    aldığım vb yedeğini şimdi kuramıyorum sorunar çıkıyor kurana bir adet domain vereceğim..
  • 21-05-2008, 15:46:34
    #2
    destek@forumtasarimi.com ekleyin görüşelim
  • 21-05-2008, 15:50:01
    #3
    msn ekledim ama oflinesiniz sanırım
  • 21-05-2008, 16:17:16
    #4
    Şahsen karşılıksız hallederim. Nerede sorun yaşadığınızı söylerseniz yardımcı olurum. İsterseniz pm atarak msna adresinizi verebilirsiniz.
  • 21-05-2008, 16:21:52
    #5
    şuan birisi yapmaya çalışıyor yapılmazsa dönerim size
  • 21-05-2008, 16:23:51
    #6
    mf.rub@iskeletor.com eklerseniz yardımcı olabilirim.