youtube ye girdim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
youtube ye girdim
15
●
1.157
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
youtube ye girdim
1
2
18-05-2008, 18:35:45
#1
tribun
4.2.2.1
4.2.2.5
bunu denedim girdi
18-05-2008, 18:36:27
#2
gangan
girenler zaten öyle giriyor
18-05-2008, 18:37:04
#3
HayroLa
Bende başka bişi zannetim
18-05-2008, 18:37:28
#4
tribun
forumda 4.2.2.1 ve 4.2.2.2 /3/4 şeklinde deniyordu hepsini denedim girmedi 5i denedim girdi
18-05-2008, 18:38:59
#5
HayroLa
208.67.220.220
208.67.222.222 bu şekilde girebilirSin
18-05-2008, 22:03:20
#6
Onurss
Kurumsal Üye
4.2.2.1/2 giriyor bende
18-05-2008, 22:10:08
#7
burYq
Youtube'a da bu aralar giren girene
Eğer şanslıysanız hiç bir ayar yapmadan da denk düşüyor arada...
18-05-2008, 22:15:27
#8
BeRKo
burYq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Youtube'a da bu aralar giren girene
Eğer şanslıysanız hiç bir ayar yapmadan da denk düşüyor arada...
Aynen millet mahkeme kararı sayfasını görüyor ben hiç birşey yapmadan girebiliyorum..
18-05-2008, 22:16:46
#9
aytuggg
Üyeliği durduruldu
Açsınlar artık şu siteyi ya.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler