Merhaba arkadaşlar mail order konusunda yardıma ihtiyacim var.Anlaşma yaptığımız iki firma ödemelerini mail order ilr yapmak istiyor.Finans bankası ile çalışıyoruz pos cihazımız var ama mail ordera açabilmeleri için pos cihazını firmamızın en az 1 yıllık geçmişi olması lazımmış firmamız daha 3 ay once kuruldu 2-3 banka ile daha görüştük en erkeni yapı kredi 6 ayd açıyor. Bu konu hakkında bilgisi olan yada alternatif mail order açmak için bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olursa çok sevinirim.