Bloggum Hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bloggum Hakkında
3
●
399
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Bloggum Hakkında
17-05-2008, 17:13:57
#1
ByMsT
Misafir
Arkadaşlar bloggumda adsense kullanabiliroymuyuz acaba ? denedim ama çıkmadı reklam
17-05-2008, 23:13:47
#2
mstgngr
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
adsense_kodunu_duzenle_ekle
18-05-2008, 00:47:56
#3
ByMsT
Misafir
Orda gösterilen kodu kaldırdığımızda adsense bu olayı nasıl karşılar acaba
18-05-2008, 03:19:22
#4
Tias
Şahsen Ben Hep Oynuyorum Kodlarla Su Ana Kadar Bişey Olmadı..
Büyük İhtimallede Olmaz Çünkü adsense'in çalışmasında bir değişiklik olmuyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler