• 17-05-2008, 17:13:57
    #1
    Misafir
    Arkadaşlar bloggumda adsense kullanabiliroymuyuz acaba ? denedim ama çıkmadı reklam
  • 17-05-2008, 23:13:47
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adsense_kodunu_duzenle_ekle
  • 18-05-2008, 00:47:56
    #3
    Misafir
    Orda gösterilen kodu kaldırdığımızda adsense bu olayı nasıl karşılar acaba
  • 18-05-2008, 03:19:22
    #4
    Şahsen Ben Hep Oynuyorum Kodlarla Su Ana Kadar Bişey Olmadı..
    Büyük İhtimallede Olmaz Çünkü adsense'in çalışmasında bir değişiklik olmuyor