• 07-04-2017, 18:45:32
    #1
    Bir satış konusu açıldığında domain olur veya site satışı olur, multiden şu teklif geldi gibi konuların eklenmesi bana göre çok saçma. *******, ws vb. sitelerin r10.net ile alakası olmamalı bana göre.

    Forum kurallarına bunun eklenmesi şart.
  • 07-04-2017, 18:48:44
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Katılıyorum arkadaşa yasaklanması iyi olur diye düşünüyorum


    Tapatalk kullanarak iPhone 7 aracılığıyla gönderildi
  • 07-04-2017, 18:56:58
    #3
    Aslinda bir yonden mantikli, ama suda var ki herkes bu foruma uye degil ve saticinin acelesi var diger forumlarda da paylasip alici pazari genisletmek istiyor.
  • 07-04-2017, 19:14:15
    #4
    insanın ekmeğiyle neden oynuyorsunuz?
  • 07-04-2017, 20:24:09
    #5
    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanın ekmeğiyle neden oynuyorsunuz?
    şöyle düşünün bir domain satışı açık artırma ile satılacak.
    Teklifler multiden yükseltiliyor sonuçta karşı sitelere kayıt olmak çok basit. Fake üyelikler ile multi yanlısı veya kendisi yükseltebilir. Hali ile bu gibi konu açan kişileri R10.net üzerinde görünce konusunda teklif vermek istemiyorum benim gibi düşünenlerin sayısı fazla. Burası r10.net ve buradan satış olmalıdır.
  • 07-04-2017, 20:32:53
    #6
    Kontrol edip diğer forumlardaki üyelikler inandırıcı gelirse teklif verilebilir. Herkes r10'a üye değil ve herkes ekmeğinin peşinde
  • 07-04-2017, 20:51:49
    #7
    yasaklanması daha mantıklı gözüküyor.