Bir satış konusu açıldığında domain olur veya site satışı olur, multiden şu teklif geldi gibi konuların eklenmesi bana göre çok saçma. *******, ws vb. sitelerin r10.net ile alakası olmamalı bana göre.
Forum kurallarına bunun eklenmesi şart.
Multi Satışlar Yasaklansın
6
●117
- 07-04-2017, 18:48:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Katılıyorum arkadaşa yasaklanması iyi olur diye düşünüyorum
Tapatalk kullanarak iPhone 7 aracılığıyla gönderildi - 07-04-2017, 20:24:09şöyle düşünün bir domain satışı açık artırma ile satılacak.ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teklifler multiden yükseltiliyor sonuçta karşı sitelere kayıt olmak çok basit. Fake üyelikler ile multi yanlısı veya kendisi yükseltebilir. Hali ile bu gibi konu açan kişileri R10.net üzerinde görünce konusunda teklif vermek istemiyorum benim gibi düşünenlerin sayısı fazla. Burası r10.net ve buradan satış olmalıdır.